sâmbătă, 19 iunie 2010

Pe calea forumurilor.....

Vizitand astazi un renumit forum,unde era vorba despre hituri..despre melodii care merita ascultate...la care unul spune din cei conectati dupa multi alti...a adus vorba de o manea...si a inceput rascoala intre "intelectualii romani" "...pfuu...vai manele...bleah.." stai frate te-a pus cineva sa asculti? Ti-a bagat manelel pe gat? Omul doar si-a spus parerea personala!!! Cel mai mult imi place cand  "intelectuali romani" vorbesc despre incultura celor care canta manele.....Parerea mea? Ei sunt cei inculti pentru ca nustiu sa spuna intr-un mod elegant ca nu le plac...si nu asculta..deci nu stiu///despre ce este vorba..nu sa catalogheze si sa asocieze maneaua cu apocalipsa pe pamant...am spuso si o repet Nu sustin manelele...sunt indiferent ca un simplu om de rand..ascult ce-mi place...si manele..si rap..si hip-hot si rock....in toate genurile gasesti cate ceva frumos....pacat ca se gaseste cate un destept care sa..arunce si sa tipe ca nu-i plac.,....bine frete nu-ti plac...te-am inteleg...nu mai tipa........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu