miercuri, 11 august 2010

Cu sufletul la gura....

Revin in forta dupa mai bine de o luna in care nu am scris nimic pe acest blog din diferite motive, nu are rost sa le insir sa va plitisesc cu el....Ei bine poate va intreba-ti ce legatura are titlul asupra temei blogului?Cata relevanta are?
Are si inca una foarte mare....nescriind atata timp...vin cu informatii noi si multe altele, apoi la momentul scrierii acestui articol..nu ma simt prea bine...chiar ma simt rau....dar sa lasam toate acestea la o parte...

Nu va imaginati intr-o luna de zile cata indignare si "cruzime"  fata de manele am putut sa vad peste tot internet,tv,radio si cel mai bun lucru care am putut sa-l fac a fost sa rad,nare rost sa fac alceva decat sa le rad in fata celor care fac descriminare sa le arat ca nu-mi pasa de parerea lor...nustiu de ce si-o afiseaza atat...da inteleg Romania este o tara democrata de mai bine de 20 de ani...este dreptul la libera exprimare....dar degeaba ma bati la cap cu conceptiile tale daca eu ascult numai ce vrea...ce am constatat pana la momentul de fata ca este necesar pentru mine!
Si anume...sunt un om oarecare..obisnuit...de ce am nevoie ca sa pot sa traiesc si sa fiu respectat? Pai sa vedem... de educatie credeti-ma o am chiar daca altii o sa comenteze si o sa zica ca nu o am pentru ca scriu un asemenea blog in care aparent incurajez manelele...ei bine nu o fac....ci ma dispera ipocrizia voastra si discriminarea care o faceti...a si alceva.,..ma doare in cot de parerea voastra....ce care ma inteleg...stiu ce am vrut sa zic.....sa revenim..dupa educatie..iti mai trebuie "cap" sa te descurci...si mai ce? BANI da fara bani esti 0 cu bani esti mare...de ce? din cauza banilor? daca stii sai ignori pe cei avari dupa bani o sa-ti gasesti si prieteni adevarati...........




3 comentarii:

  1. Nu-mi plac manelele !
    http://architect-dan.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa fac toti manelarii cand sunt atacati de toata lumea, ziceti ca sunteti liberi. Hmm, prin libertate intelegi sa dai manele tare in plina strada, chiar si cand sunt atat de multi care urasc maneaua? Ma cac eu in libertatea, in sufletul si in venele tale de boratanie, cu libertatea ta de manelist borat cu tot !! Sa mori ars in NAPALM cu conceptul tau despre libertate fara a considera intimitatea si discretia celui de langa tine, ZOAIO !!!! Si mai te miri de ce va uraste toata lumea, INCREDIBIL !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Man scuza-mi stilu dar nam sa ti ofer satisfactia de a ma enerva...nici macar atat nu meriti

    RăspundețiȘtergere